Polityka prywatności serwisu warszawskagm.pl oraz firmy Warszawska Grupa Mediowa Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością zwanej dalej „Warszawska Grupa Mediowa” lub „Administrator”.
Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest firma Warszawska Grupa Mediowa Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Nowy Świat 33 lok. 13, 00-029 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000847360. Kapitał zakładowy 5000 PLN, pokryty w całości.
Kontakt: hello@warszawskagm.pl, tel: 00 48 501 502 011
Preambuła
- Informujemy, że podawanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek brak ich wskazania uniemożliwi zawarcie umowy, nawiązanie kontaktu lub udział w procesie rekrutacji.
- Przetwarzanie danych osobowych reguluje niniejsza Polityka Prywatności, oparta o przepisy obowiązującego prawa,
- W zakresie przetwarzania danych osobowych przysługują Państwu prawa wymienione w Polityce Prywatności oraz Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
1. W jakich celach gromadzimy dane?
- dane gromadzimy w celu podjęcia na Państwa żądanie działań zmierzających do zawarcia umowy i/lub nawiązania kontaktu,
- realizacji zawartej umowy,
- wypełniania wszelkich ciążących na nas obowiązków prawnych w związku z podjętą współpracą,
- w celu ochrony mienia i osób,
- w celach postępowania rekrutacyjnego,
- w celach dowodowych czy archiwalnych, zabezpieczających nasz prawnie uzasadniony interes,
- w określonym innym celu, jeśli wyrazili Państwo na to zgodę,
- w celu przechowywania dokumentów w związku z nałożonymi na nas obowiązkami prawnymi, takimi jak m.in.:
- art. 74 ust. 2 pkt 1-8 Ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 017 r. poz. 1858),
- art. 86 §1 i 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. 1997 nr 137 poz. 926).
2. Utrwalanie wizerunku
- W biurach Administratora korzystamy z monitoringu CCTV, o czym informujemy przed wejściem na teren lokalu za pomocą klauzuli informacyjnej RODO,
- Utrwalanie wizerunku związane jest z Prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 RODO), w celu ochrony mienia oraz osób przebywających na terenie lokalu,
- Nagrania z monitoringu przechowywane są przez miesiąc,
- Osobie zarejestrowanej przez monitoring CCTV przysługują prawa wskazane w pkt. 7 i 9 Polityki Prywatności Administratora.
3. Jakie dane przetwarzamy?
- Niezbędne do zawarcia i/lub realizacji umowy,
- Niezbędne do nawiązania kontaktu,
- Niezbędne do ochrony mienia i osób,
- Przetwarzamy dane zawarte w plikach cookies,
- przechowujemy dane w plikach cookies sesyjnych, dzięki którym nie tracą Państwo sesji na naszej stronie, oraz nie tracą Państwo danych logowania w trakcie sesji,
- przechowujemy dane w plikach cookies analitycznych, pozwalających nam zrozumieć ruch na stronie, jego źródło, oraz sposób Państwa interakcji z naszą ofertą,
- Przetwarzamy dane niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego,
- Przetwarzamy dane niezbędne do zabezpieczenia naszego prawnie uzasadnionego interesu, wynikającego z zawartych umów, ich realizacji, przechowywania dokumentacji archiwalnej, oraz przechowywania danych przez nałożone na nas obowiązki prawne.
4. Komu możemy udostępniać Państwa dane?
- Organy władzy publicznej, w zakresie, w którym nie otrzymują danych w ramach konkretnego postępowania na podstawie prawa (w zależności od podstawy kompetencyjnej);
- Podmioty, które przetwarzają Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzania przetwarzania danych osobowych takich jak m.in. firmy hostingowe, archiwizujące, czy bankowe i płatnicze.
- Zewnętrzni administratorzy danych – kancelarie prawne, firmy faktoringowe, firmy świadczące usługi windykacyjne.
5. Jaki czas przechowujemy dane osobowe?
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w punkcie 1 celów przetwarzania, tj.: w zakresie realizacji zawartej przez Panią/Pana z Administratorem umowy w związku z prowadzoną działalnością przez okres do czasu zakończenia jej realizacji,
- Przez miesiąc – w celu ochrony mienia i osób,
- Po czasie wskazanym w punkcie 4.1.:
- przez okres na jaki wyrazili Państwo zgodę,
- przez okres niezbędny do zabezpieczenia naszego prawnie uzasadnionego interesu,
- przez okres wymagany przez przepisy prawa,
- przez okres do wniesienia sprzeciwu do dalszego przetwarzania danych osobowych, o ile jest on zgodny z zabezpieczeniem prawnie uzasadnionego interesu Administratorem, oraz przepisami prawa, m.in.:
- art. 74 ust. 2 pkt 1-8 Ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 017 r. poz. 1858),
- art. 86 §1 i 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. 1997 nr 137 poz. 926).
- w zakresie marketingu przez Administratora – przez okres do wniesienia sprzeciwu lub wycofania zgody.
6. Przekazywanie danych do Państw trzecich
- Nie przekazujemy Państwa danych poza teren Polski, Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7. Przysługujące Państwu Prawa
- Informujemy, że przysługują Państwu prawa m.in. do wycofania zgody na dalsze przetwarzanie danych osobowych,
- prawo do dostępu do przetwarzanych przez nas danych osobowych,
- prawo do modyfikacji i sprostowania przetwarzanych przez nas danych osobowych,
- prawo do „bycia zapomnianym” i wycofania zgody czyli usunięcia danych osobowych – w tym celu prosimy o kontakt na adres mailowy: hello@warszawskagm.pl, – o ile ich usunięcie jest możliwe ze względów prawnych, oraz zabezpieczenia prawnie uzasadnionego interesu Administratora (punkt 4.4 oraz 4.2) – art. 17 Rozporządzenia,
- przysługuje również Państwu prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – może Pani/Pan zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Panią/Panem działań, jeżeli Pani/Pana zdaniem mamy nieprawidłowe dane na Pani/Pana temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie; lub nie chce Pani/Pan, żebyśmy je usunęli, bo są Pani/Panu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; lub na czas wniesionego przez Panią/Pana sprzeciwu względem przetwarzania danych (art. 18 Rozporządzenia),
- Prawo do przenoszenia danych – ma Pani/Pan prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie dane osobowe Panią/Pana dotyczące, w których posiadaniu jesteśmy na podstawie umowy lub Pani/Pana zgody.
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu. Przyjęcie wniosku następuje przez adres mailowy wskazany we wstępie i art 6.4, i będzie rozpatrzony przy uwzględnieniu przepisów prawa i naszego prawnie uzasadnionego interesu (art 1.).
8. Polityka cookies
- Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w Pani / Pana urządzeniu końcowym Serwisu i przeznaczone są do korzystania Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości Serwisu do Pani / Pana preferencji oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać rodzaj Pani / Pana urządzenia i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób korzysta Pani / Pan z Serwisu, co umożliwia ulepszanie jego struktury i zawartości,
- utrzymanie Pani / Pana sesji (po zalogowaniu), dzięki której nie musi Pani / Pan na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
- W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- Sesyjne (wygasające w momencie wyjścia z serwisu)
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu,
- „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron Serwisu;
- pliki cookies analityczne,
- Sesyjne (wygasające w momencie wyjścia z serwisu)
- W wielu przypadkach przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies w Pani / Pana urządzeniu końcowym. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w Pani / Pana urządzeniu.
- Administrator informuje, iż w każdym momencie w ustawieniach przeglądarki możesz zablokować pliki cookies i/lub usunąć obecnie przechowywane.
9. Prawo do skargi
- Jeżeli w Państwa opinii przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy Rozporządzenia, to przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W razie pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem: hello@warszawskagm.pl