Portal – serwis internetowy znajdujący się pod adresem https://znajdzterapie.pl oraz Firma działająca pod Spółką Warszawska Grupa Mediowa Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Nowy Świat 33 lok. 13, 00-029 Warszawa NIP 7010988235, REGON 3863861090, KRS 0000847360, będąca właścicielem i operatorem strony.
Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Portal.
Użytkownik – każda osoba, która korzysta z Portalu w celu zapoznania się z jego treściami i/lub filtorwania i/lub wyszukiwania Specjalistów.
Specjalista – osoba, która jest psychoterapeutą, psychologiem, psychiatrą, seksuologiem, psychodietetykiem, coachem lub inną osobą uprawnioną do świadczenia usług w zakresie psychologii, psychiatrii, psychoterapii lub rozwoju osobistego i/lub zamawia i/lub posiada Wizytówkę w Portalu.
Wizytówka – wpis w bazie danych Specjalistów znajdujący się w Portalu, którego zamówienie tożsame jest z zawarciem umowy z Portalem, której warunki reguluje Regulamin.
Abonament – płatny dostęp do Portalu umożliwiający korzystanie przez Specjalistę z Wizytówki w Portalu i/lub jego pozostałych funkcjonalności.
Formularz – formularz dostępny pod adresem https://znajdzterapie.pl/dolacz/, za pośrednictwem którego Specjalista zamawia Wizytówkę i zgłasza chęć nawiązania Umowy.
§ 2. Postanowienia ogólne
Przed rozpoczęciem korzystania z Portalu należy zapoznać się z Regulaminem i Polityką Prywatności. Jeśli nie zgadzasz się na jakiekolwiek zapisy Regulaminu lub Polityki Prywatności opuść stronę i nie korzystaj z Portalu. W razie pytań lub zastrzeżeń do zapisów we wspomnianych dokumentach, zapraszamy do kontaktu pod adresem biuro@znajdzterapie.pl.
Specjaliści widoczni w Portalu są niezależnymi usługodawcami, którzy nie są ani naszymi pracownikami ani przedstawicielami. Rola Portalu ogranicza się do umożliwienia Specjalistom założenia wizytówki w Portalu oraz filtrowania i wyszukiwania Wizytówek Użytkownikom.
Portal nie udziela rekomendacji w zakresie wyboru Specjalistów ani nie odpowiada za jakość świadczonych przez nich usług.
Portal nie udziela żadnych porad medycznych lub psychologicznych. Żadna z treści umieszczonych w Portalu nie może służyć jako substytut porady lub pomocy, którą można otrzymać od Specjalistów takich jak np. psycholog, psychoterapeuta, czy psychiatra.
Użytkownicy i Specjaliści zobowiązani są do korzystania z Portalu zgodnie z przepisami prawa, Regulaminem, etyką wykonywanego przez siebie zawodu oraz dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego.
Użytkownicy i Specjaliści nie posiadają dostępu do systemu zarządzania treścią Portalu (CMS). Próba uzyskania dostępu jest zabroniona.
§ 3. Warunki i zakres świadczenia Usług dla Użytkowników
Portal nie umożliwia rezerwacji wizyt u Specjalistów ani nie przetwarza danych wrażliwych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – (RODO).
Portal domyślnie nie udostępnia możliwości wystawiania opinii Specjalistom, jeśli jednak uważasz, że Specjalista narusza standardy świadczenia usług i/lub etykę wykonywanego przez siebie zawodu, możesz zgłosić to do Portalu korzystając z adresu mailowego biuro@znajdzterapie.pl.
Zasady udostępnienia możliwości wystawiania opinii Specjalistom reguluje §7.
Portal udostępnia dane na Wizytówkach Specjalistów, na podstawie danych podanych przez nich w Formularzu.
Portal nie ponosi odpowiedzialności w przypadku danych niepełnych i/lub nieprawidłowych i/lub naruszających prawa i/lub interesy innych osób. Pełną odpowiedzialność w tym zakresie ponosi Specjalista.
Specjalista zobowiązuje się do podania w formularzu swojego opisu i zakresu usług w taki sposób, aby był zgodny ze stanem faktycznym, posiadanymi kompetencjami, uprawnieniami zawodowymi, a także zapewniając jego zgodność z przepisami prawa oraz etyki zawodowej.
Portal nie odpowiada za jakość usług świadczonych przez Specjalistów.
Portal nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody, naruszanie dóbr osobistych, działanie niezgodne ze standardami lub etyką zawodu Specjalisty.
§ 4. Warunki i zakres świadczenia Usług dla Specjalistów
Zamawiając Wizytówkę w Portalu, Specjalista potwierdza, że posiada wymagane uprawnienia do świadczenia usług, deklarowanych na Wizytówce,
Zamawiając Wizytówkę w Portalu, Specjalista potwierdza, że posiada kompetencje do świadczenia usług, deklarowanych na Wizytówce,
Portal przed zatwierdzeniem Wizytówki może poprosić Specjalistę o przedstawienie Portalowi odpowiednich certyfikatów i/lub dyplomów i/lub potwierdzeń posiadania uprawnień.
Portal nie ma obowiązku weryfikowania prawdziwości danych podanych przez Specjalistę,
Specjalista ma obowiązek podania prawdziwych danych na Wizytówce i w Formularzu.
W przypadku Specjalistów lekarzy psychiatrów, Portal deklaruje, że jego działalność ogranicza się do informowania Użytkowników o praktyce zawodowej poprzez umieszczanie informacji o takiej praktyce w Portalu.
Portal nie prowadzi kampanii płatnych w social mediach ani Google ADS dla kategorii “Psychiatrzy”.
Portal przyjmuje zamówienia do założenia Wizytówki – zawarcia Umowy poprzez Formularz. W przypadku braku potwierdzenia dodania lub odrzucenia Wizytówki w ciągu 24h, należy skontaktować się z Portalem pod adresem biuro@znajdzterapie.pl.
Po wypełnieniu Formularza Portal weryfikuje poprawność wypełnionych danych i akceptuje lub odrzuca zgłoszenie.
W przypadku akceptacji zgłoszenia z Formularza, Portal wystawi Fakturę VAT Specjaliście zgodnie z wybranym Abonamentem.
Specjalista zapewnia, że podane przez niego dane w Formularzu do opublikowania na Wizytówce są zgodne z prawdą i wypełnione z najwyższą starannością. Specjalista ponosi wyłączną odpowiedzialność za podane przez siebie dane.
Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść, formę materiałów i informacji umieszczonych w Portalu przez Specjalistę, nie odpowiada za roszczenia Użytkowników, innych Specjalistów i osób trzecich, których interesy i/lub prawa zostały naruszone poprzez te materiały. Pełną odpowiedzialność w tym zakresie ponosi Specjalista.
Portal informuje, iż nie ma możliwości weryfikowania ewentualnych nadużyć i prawidłowości informacji podanych przez Specjalistów w Formularzu i na Wizytówce.
Portal nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści Specjalisty, spowodowane podaniem nieprawidłowych lub niepełnych informacji.
Portal nie odpowiada za ewentualne roszczenia Użytkowników względem Specjalistów.
Portal dokłada wszelkich starań, aby działalność Portalu miała charakter nieprzerwany i ciągły, jednak w przypadku ewentualnych awarii, Portal przedłuża Abonament Specjalisty o ilość dni, w których Portal był nieczynny.
Portal nie zwraca środków za Abonament po minięciu okresu na odstąpienie od Umowy, zawartej drogą elektroniczną.
Portal zastrzega sobie prawo do usunięcia Wizytówki Specjalisty w przypadku dostrzeżenia naruszeń i/lub otrzymania wiarygodnego i/lub udokumentowanego zawiadomienia w zakresie:
nieposiadania wystarczających uprawnień do prowadzenia deklarowanej działalności. W takim wypadku Portal może zażądać przedstawienia przez Specjalistę dyplomów i certyfikatów. Jeśli Portal nie otrzyma dyplomów i certyfikatów w ciągu 7 dni, Wizytówka Specjalisty zostanie usunięta.
naruszeniu etyki zawodu Specjalisty.
niedotrzymaniu tajemnicy zawodowej.
działaniu bezprawnym.
działaniu powodującym szkody Użytkowników.
podaniu nieprawdziwych, niepełnych lub wprowadzających w błąd danych.
działaniu potencjalnie powodującym szkody, w szczególności działaniu niezgodnym z obecnym stanem wiedzy medycznej i/lub psychologicznej.
Portal zastrzega sobie prawo do usunięcia lub odrzucenia Wizytówki jeśli uzna, że istnieje ryzyko powstania szkody Użytkowników w związku z działalnością Specjalisty. Portal nie zobowiązuje się do udokumentowania lub udowodnienia ryzyka dla Użytkowników w związku ze swoimi wątpliwościami względem kompetencji i/lub charakterem pracy, metod czy świadczonych usług przez Specjalistę.
Portal zastrzega sobie prawo do modyfikacji sposobu prezentowania Wizytówki Specjalisty, a także zawartych w niej treści, jeśli uzna że dotychczasowa prezentacja danych mogła być niewystarczająca, niepełna, nieczytelna lub wprowadzająca w błąd.
Specjalista zawierając umowę z Portalem wyraża zgodę na komunikację Portalu ze Specjalistą za pośrednictwem adresu email podanego w Formularzu oraz na Wizytówce. Komunikacja będzie się ograniczała wyłącznie do komunikatów technicznych, finansowo-rozliczeniowych, zmian w Regulaminie oraz marketingu Portalu, promocji, oraz korzystania z Portalu.
Składanie zamówienia odbywa się za pomocą Formularza, w którym Specjalista musi podać co najmniej:
Imię i nazwisko,
Kategoria Specjalisty,
Adres e-mail,
doświadczenie.
Aby dodać wydarzenie do Portalu należy skorzystać z Formularza pod adresem https://znajdzterapie.pl/dodaj-event/. W przypadku braku potwierdzenia dodania wydarzenia do Portalu w ciągu 24h należy skontaktować się z Portalem pod adresem biuro@znajdzterapie.pl.
Specjalista w każdym momencie może zrezygnować z posiadania Wizytówki w Portalu poprzez wysłanie żądania jej usunięcia, na adres mailowy biuro@znajdzterapie.pl.
§ 4. Warunki techniczne
W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Portalu urządzenie końcowe Użytkownika i/lub Specjalisty powinno spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
łącze internetowe o przesyle danych 56k lub szybsze,
Pamięć RAM – 512 MB,
System operacyjny –Windows XP, Windows Vista, Windows 7 lub Mac OS X,
Przeglądarka internetowa – Internet Explorer 7 lub nowszy, Firefox 3.x, Safari 4.x, Google Chrome, Opera 53.0.2907.57 lub nowsza.
włączona akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java,
Portal nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania, a Użytkownik i Specjalista nabywa umowę licencyjną na wymagane oprogramowanie własnym zakresie.
W Portalu wykorzystane są pliki typu cookies. Podczas odwiedzin przez Użytkownika Portalu, system Portalu wysyła do komputera Użytkownika co najmniej jeden plik Cookie, w celu jednoznacznego zidentyfikowania przeglądarki oraz podtrzymania sesji.
Szczegóły na temat korzystania z plików Cookies określa Polityka Prywatności Portalu, dostępna pod adresem https://znajdzterapie.pl/rodo.
Ceny mogą ulec zmianie, a zmiany nie mają zastosowania do złożonych już zamówień przez Formularz.
Zamówień na Abonament można dokonywać na 3 miesiące lub 6 miesięcy lub 12 miesięcy.
Zmiany w kosztach Abonamentu nie wymagają zmiany Regulaminu. Koszty Abonamentu podane są w pod adresem https://znajdzterapie.pl/cennik/.
Opłata za korzystanie z Abonamentu następuje z góry, za wybrany w Formularzu Abonament.
Umowę uznaje się za zawartą w momencie zaksięgowania wpłaty z tytuły Faktury VAT wynikającej z zamówionego Abonamentu.
Portal nie przedłuża automatycznie subskrypcji abonamentu. Specjalista na 7 do 14 dni przed końcem trwania Umowy zostanie poinformowany o kończącym się Abonamencie.
Umowa wygasa po:
3 miesiącach od daty opublikowania Wizytówki – jeśli wybrano abonament na 3 miesiące,
6 miesiącach od daty opublikowania Wizytówki – jeśli wybrano abonament na 6 miesięcy,
12 miesiącach od daty opublikowania Wizytówki – jeśli wybrano abonament na 12 miesiące,
Płatność za Abonament następuje na rachunek bankowy wskazany na fakturze VAT dostarczonej przez Portal.
Brak zapłaty za fakturę VAT w wyznaczonym terminie, może skutkować rozwiązaniem umowy ze skutkiem natychmiastowym przez Portal.
Do zawarcia Umowy nie jest wymagane podanie danych karty płatniczej lub kredytowej.
§ 7. User-generated content
Specjalista na życzenie może udostępnić możliwość wystawiania opinii przez Użytkowników na temat świadczonych przez niego usług,
Opcja udostępniania opinii przez Użytkowników odbywa się na życzenie Specjalisty i nie jest domyślnie włączaną funkcją,
Aby włączyć możliwość wystawiania opinii należy zwrócić się do Portalu korzystając z adresu email Portalu,
Wszelkie treści tworzone przez Użytkowników Portalu zanim zostaną opublikowane podlegają moderacji,
Portal zastrzega sobie prawo do odrzucenia opinii lub modyfikacji opinii w taki sposób, aby nie naruszała dóbr osobistych, dobrego imienia, zasad współżycia społecznego,
Portal zastrzega sobie prawo do odrzucenia opinii jeśli:
zawiera mowę nienawiści, groźby
wulgaryzmy,
jest niemerytoryczna,
stanowi SPAM lub reklamę innych Specjalistów,
narusza lub może naruszać obowiązujące przepisy prawa,
narusza lub może naruszać prywatność Specjalisty lub osób trzecich,
obraża lub dyskredytuje Specjalistę,
zawiera odniesienia do rasy, narodowości, orientacji seksualnej, płci i/lub innych cech, mogących nosić znamiona dyskryminacji,
zawiera linki zewnętrzne,
Portal zastrzega sobie prawo do odrzucenia opinii na wniosek Specjalisty, jeśli ten uzna że:
Opinia narusza którykolwiek z punktów wymienionych w § 7.2.
Istnieje podejrzenie, że nie została wystawiona przez Klienta/-tkę Specjalisty,
Portal nie ma możliwości zweryfikowania autentyczności opinii i w tym zakresie polega na feedbacku Specjalisty, który zobowiązuje się do ujawnienia prawdy i bierze odpowiedzialność za prawidłowość danych.
§ 8. Postanowienia końcowe
Portal zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu, w przypadku:
zmian w funkcjonalności Portalu,
zmian zasad korzystania z Portalu,
zmian zasad zamawiania i/lub korzystania z Wizytówek, Abonamentu, czy Formularza,
zmian w zakresie świadczonych usług.
O zmianach w Regulaminie Portal powiadomi Specjalistów korzystających z Abonamentu – drogą mailową, na adres mailowy podany na Wizytówce.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego.
Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających działalności Portalu, w przypadku sporów z Użytkownikami i Specjalistami jest sąd w miejscowości Gdynia,
Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów.
Punkt 8 Postanowień Końcowych nie stanowi wyrażenia ogólnej zgody Portalu na pozasądowe rozwiązywanie wszystkich sporów.